BENVINGUTS !


dimecres, 28 de març del 2012

Raps


L'amor i l'amistat són felicitat.
És el millor que hem trobat,
l'amor i l'amistat són igualtat.
Amb un amic amor tindràs
i si hi vols vindre ací ens trobaràs.
Si és un bon amic estima no et faltarà.
Paula Ramon

Per amor pots morir,
però millor és dormir.
Per amistat pots matar
i també rebutjar.
Rebutjar no és estimar,
però sí donar pel sac.
Un amic de veritat
amb tu sempre estarà.

Iñaki Rodrigo
Jordi Rubert

Les drogues

Si t'agrada la nicotina,
agafa una aspirina.
Si t'agrada la “marihuana”,
que te la done Anna.
Si t'agrada el crack,
veient gnoms estaràs.
Si t'agrada l'haixix,
menjat un pastís.
Si t'agrada l' heroïna,
et quedaràs fina.
Si t'agrada l' alcohol,
no marcaràs cap gol.
Si t'agrada l'amfetamina,
agafa't millor una aspirina.
Bryan Álvarez
Javier Bensach

Pensant que tot milloraria,
ells digueren que segur t'agradaria.
Però no!
Pupil•les dilatades,
fumant per les vesprades a amagades,
t'haguera agradat saber
el mal que açò ara t'ha fet.
Mai és massa tard, encara pots canviar,
i si de nou t'avisen no et deixes enganyar.
Si aquesta vegada penses fer-ho bé,
pensa que de res servixen,
que no et fan cap bé.
Millor no t'enganxes,
no t'ho dic per experiència,
però no fa falta molt
per saber que això
no és bo, és pura ciència!
Em dius que no ho necessites,
però més tard pareix que te n'oblides.
Perquè jo, sí, t'observe d'amagades
i veig com de nou
pegues més bones calades.
Digues no!
Perquè les drogues no funcionen,
perquè ara no te n'adones,
però de segur que després plores.

Andrea Pallarés

La droga és el pitjor psicòleg,
no em va ajudar, en va maltractar.
Busque una pau inassolible:
l’entorn ací no és gens agradable.
Si estic a soles tot està bé,
que ningú em parle.
Diuen que estic distant
i tots reben una decepció constant.
Faça el que faça no canviarà
el meu estat d’ànim:
és este sentiment pèssim
que em té pàl•lid
i amb els meus amics ja no sóc càlid.
Vull escapar d’este destí
Sense ser vist.
Quedar-me quiet,
Allí la solitud és el meu amulet.
Izaskun Salafranca

Món irremeiable

El món fa fàstic,
no m’agrada per a res.
Tot el món insuportable
em molesta i no m’entén.

Ja voldria jo anar-me’n
d’aquest món, que no ajuda res!
Este món tan menyspreable
no m’agrada ni un poquet.

Guerres, pobresa, no vénen gens bé!
Milers de nens es moren,
mentre tu vius massa bé.
Drogues, alcohol,
mai ajudaran.
Creus que les necessites,
però tu mai en tens prou!

Que no, que no!
No salven aquest planeta
que ja no mereix la pena.
És un fàstic, per favor!

Quin horror de planeta!
Això no pareix la terra!
Marxarem a Neptú!
Acabem per fi amb això,
exterminem-lo! Va de bo!
Caterina Cerdà

--> -->